Crisis as accelerator for customer and employee experience? The 11th edition of the Pop-up event for Service Champions on 12 October 2022 from 12:30 at the Kiwi.com headquarter in Brno, Czech… weiterlesen →
Pop-up Event for Service Champions – 12.Oktober 2022 bei Kiwi.com in Brno / CZ Wir freuen uns sehr unsere nächste Edition der Service Champions Event Serie ankündigen zu dürfen. Dieses… weiterlesen →
As a company we are strictly non-political. As human beings we are strictly humanitarian. As business consultants we are part of the society that is well, very well and wealthy.… weiterlesen →
There is this well know exercise in coaching where 2 people sit back-to-back next to each other. 1 person has got the plan for building a rather simple figure out… weiterlesen →
Vendor management typically includes finding a partner, contract with the partner, manage the partner as he is executing services on your behalf, monitor results and cost and cost effectiveness. Purpose is… weiterlesen →
A management consultant is somebody who advices to you to pick the blueberry muffin for dessert instead of the chocolate cake. Why? He likes blueberry more Last time chocolate was a bit… weiterlesen →
Am 09. September 2021 luden BSI, cmm360.ch, TELUS International und Wir Kunde zum 10. Pop-up Event für Service Champions in das weXelerate Atrium im Tower des Sofitel in Wien. Zum… weiterlesen →
Live und digital am 09. September in Wien! Das nächste Pop-Up Event für Service Champions steht bereits in den Startlöchern: am Donnerstag, 09. September 2021 ab 14 Uhr treffen sich… weiterlesen →
Unser Veranstaltung findet sowohl analog als auch digital statt. Sie können frei wählen, ob Sie beim Pop-up Event für Service Champions analog oder digital teilnehmen möchten. Merken Sie dies einfach bei der Anmeldung an und… weiterlesen →
Was zeichnet einen erfolgreichen und innovativen Customer Service aus? Lassen Sie uns einen Blick nach Skandinavien werfen. Und nach Wien, wo sich dieser Tage die Service Champions zum 3. Pop-up-Event… weiterlesen →